خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ: در برکناری نظری فدراسیون و مدیر کل استان دخیل بوده‌اند

به دنبال برکناری محمود نظری از ریاست هیات پینگ‌پنگ هرمزگان، دبیر فدراسیون گفت: قطعا در این برکناری فدراسیون و مدیر کل استان دخیل بوده‌اند اما دلیلش را من نمی دانم و بروید از خود نظری بپرسید.   امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای برکناری یک رییس هیات........

 

 

به دنبال برکناری محمود نظری از ریاست هیات پینگ‌پنگ هرمزگان، دبیر فدراسیون گفت: قطعا در این برکناری فدراسیون و مدیر کل استان دخیل بوده‌اند اما دلیلش را من نمی دانم و بروید از خود نظری بپرسید.

 امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برای برکناری یک رییس هیات باید مدیر کل و رییس فدراسیون هماهنگ باشند و در غیر این صورت وزارت ورزش و جوانان باید درباره این موضوع تصمیم گیری کند. درباره برکناری نظری از هیات هرمزگان باید تاکید کنم که قطعا فدراسیون دخیل بوده است.

 وی درباره دلایل این برکناری تاکید کرد: به اعتقاد من خود نظری می‌خواست تا از هیات برود. مگر می‌شود یک رییس هیات که از خود فدراسیون حکم گرفته بر ضد رییس فدراسیون تبلیغ کند و در یک روزنامه‌‌ یا خبرگزاری مطالب غیر واقعی را عنوان کند. اگر قرار است صحبتی انجام شود، همه اعضای مجمع می‌توانند در حضور رییس مجمع نقطه نظرات خود را مطرح کنند، اما این شیوه که در رسانه‌ها علیه فدراسیون مصاحبه کنیم، درست نیست.

 دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: چرا نظری آن روزی که با تیم ملی به سفر می‌رفت، انتقاد نمی‌کرد. من مصاحبه های اردیبهشت سال ۹۰ او را دارم. بروید و ببینید چه می‌گوید و چه شده امروز حرف‌هایش را تغییر داده است. پینگ‌پنگ این همه موفقیت دارد. رنکینگ نوشاد از ۳۱۲ به ۸۷ رسیده، حالا چرا برخی از این افراد سیاه نمایی می‌کنند.

 عمیدی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل برکناری نظری صرفا مصاحبه وی با رسانه‌ها بوده و در غیر این صورت دلیل این برکناری چیست؟ با عصبانیت پاسخ داد: گفتم از خود نظری بپرسید. من نمی دانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد